Meniu
Prenumerata

šeštadienis, spalio 11 d.


Komentarai
KOMENTARAS
Statome pažinimo namą arba kokia prasmė eiti į mokyklą?
O jei iš disciplinų, kurių mokomės mokykloje, statytume namą? Vienos jų būtų pamatai, kitos – langai ir durys. Toks pratimas, atliktas su mokiniais ir jų tėvais, leidžia atrasti tai, kas lemia pažinimo džiaugsmą.
Komentarai
KOMENTARAS
Nugalėti nugalinimą
„Tai pasiduodi?“ – vienas per kitą klausinėjo kolegos, kai pranešiau apie sprendimą išeiti iš darbo mokykloje. „Per sunku? Neištvėrei? Pervargai?“ – pasipylė teiginių lavina. Suprantu – mano pasirinkimas matomas kaip silpnumo ženklas, o ne branda keisti ar eiti nauju keliu. Aplinka stebisi mano požiūriu, kad sprendimas – mano rankose, tad tiek už asmeninius pasirinkimus, tiek už savo profesinę kelionę esu atsakinga pati.
Komentarai
KOMENTARAS
Mūsų nuolatiniai dialogai su atsakomybe
Senovės graikų filosofas Sokratas, vaikščiodamas Atėnų gatvėmis, įkyriai klausinėdavo žmonių, ką reiškia tokios sąvokos kaip „dorybė“, „teisingumas“, „gėris“, „laimė“. Dialogas tęsdavosi tol, kol pašnekovas suprasdavo, kad jis nežino. Taikydamas tokį metodą filosofas padėdavo „gimti tiesai“ – tikram žinojimui.
ŽYMA
SIGITA ŠILINGAITĖ